Latest Stories

ბრენდინგის ტონი და კომუნიკაციის სტილი: როგორ უნდა „ილაპარაკოს“ბრენდმა?

ბრენდინგის ტონი და კომუნიკაციის სტილი: როგორ უნდა „ილაპარაკოს“ბრენდმა?

თანამედროვე ბაზარზე ბრენდის ვიზუალური იდენტობა საკმარისი აღარ არის — equally მნიშვნელოვანია ის, თუ როგორ “ელაპარაკება” ბრენდი თავის აუდიტორიას. სწორად შერჩეული ტონი და კომუნიკაციის სტილი […]...

#რჩევები – დასამახსოვრებელი ლოგოს შექმნა

#რჩევები – დასამახსოვრებელი ლოგოს შექმნა

ლოგოს შექმნა ერთ-ერთი ყველაზე გადამწყვეტი ნაბიჯია თქვენი ბრენდის იდენტობის ჩამოყალიბებაში. კარგად შემუშავებული ლოგო არა მხოლოდ ასახავს თქვენი ბრენდის არსს, არამედ ტოვებს ხანგრძლივ შთაბეჭდილებას თქვენს […]...

ლოგოს პრიცნიპები

ლოგოს პრიცნიპები

ბრენდების უზარმაზარ ოკიანეში ლოგო შუქურას წარმოადგენს, რომელიც კლიენტებს თქვენს ბიზნესში უხელმძღვანელებს კონკურენციის ფონზე. კარგად შემუშავებული ლოგო უფრო მეტია, ვიდრე უბრალოდ ვიზუალური სიმბოლო, ის აერთიანებს […]...

რა ღირს ლოგოს დამზადება ?

რა ღირს ლოგოს დამზადება ?

წარმატებული ბრენდის შესაქმნელად აუცილებელია ლოგო, ამ დროს იჩენს კითხვა, თუ რა ღირს ლოგოს დამზადება? შევეცდები სტატიაში ვისაუბრო ლოგოს ღირებულების ძირითად ასპექტებზე, თუ რა მოქმედებს […]...

ლოგოს რედიზაინი

ლოგოს რედიზაინი

ბიზნესის დინამიურ ლანდშაფტში, სადაც პირველი შთაბეჭდილებები მნიშვნელოვანია, ლოგო წარმოადგენს ბრენდის იდენტურობის ვიზუალურ საძირკველს. ეს არის სიმბოლო, რომელიც ასახავს კომპანიის არსს, ღირებულებებსა და მისწრაფებებს, ხშირად […]...

როგორი უნდა იყოს ლოგო

როგორი უნდა იყოს ლოგო

ბრენდინგისა და მარკეტინგის უზარმაზარ ლანდშაფტში ლოგო დგას როგორც შუქურა, რომელიც ხელმძღვანელობს მომხმარებლებს ბრენდის იდენტობასთან და ღირებულებებთან. ეს არ არის მხოლოდ გრაფიკა, ეს არის კომპანიის […]...